4 Registrácia do systému (3)

V ponuke máme 5 úrovni prístupu – Balíkov služieb: OneTime Access, Balík BASIC, Balík ŠTANDARD, Balík PROFI a Balík ULTRA
O Balíkoch podpory sa dozviete na stránke: Balíky služieb a o rozsahu poskytovaných služieb v rámci jednotlivých balíkov na stránke Servisné poplatky.

Značky: podpora, poplatky
  1. V hlavnom menu kliknete na tlačidlo LOGIN, ktorým sa otvorí prihlasovacia obrazovka.
  2. Keďže ešte nemáte vytvorený účet stlačíte tlačidlo REGISTROVAŤ, ktoré Vás presmeruje na Balíky služieb.
  3. Vyberiete si požadovaný Balík služieb a kliknete na tlačidlo OBJEDNAŤ, ktoré Vám sprístupní registračný formulár.
  4. Vypíšete všetky požadované údaje (sú zvýraznené *červenou hviezdičkou pred názvom políčka). Telefón uvádzajte bez medzinárodnej predvoľby (napr. 0908 777888).
  5. Nahráte Avatara (akýkoľvek obrázok-napríklad erb obce, logo firmy, vlastnú fotografiu s rozmermi 150x150px – pri nahrávaní je možné avatara upraviť, vložíte ho orezaním) vo formáte jpg alebo png. V konečnom dôsledku Avatara upravíme tak, aby zapadal do celkového designu stránky (okrem vlastných fotografií, tie upravovať nebudeme).
  6. Označením políčka príjmete Pravidlá a podmienky stránky podpory.
  7. Potvrdíte reCaptcha kód a po jeho akceptácii potvrdíte registráciu tlačidlom REGISTROVAŤ.
Značky: podpora, registracia

Každý zmluvný zákazník môže vykonať registráciu, alebo mu ju zriadime my. Získa tak prístup k návodom, postupom a manuálom pre správu webovej stránky, ktorú sme vytvorili. Registrovať sa môžu aj návštevníci stránky, s ktorými zmluvný vzťah nemáme, ale o tom uvažujú. Ich prístup však bude obmedzený – platený a schválenie účtu je individuálne a nenárokovateľné !

Značky: podpora, registracia

5 Technická podpora (2)

Šablóna je zápis zdrojového kódu v jazyku HTML, ktorú nakopírujete v textovom zobrazení editora a následne sa Vám zobrazí v prehliadači pripravené prostredie pre úpravy obsahu. Pomáha ušetriť čas i kreatívne myslenie podporené technickými znalosťami na úpravu stránky. Doplníte len premenné a obsah je hotový. K šablónam sa dostanete pri zakúpení Balíka ULTRA. Prístup k šablónam sa Vám aktivuje v bočnom menu v časti Technická podpora.

Značky: podpora, šablóna

Problém je v rozsahu oprávnení podľa zakúpeného balíka služieb. K niektorým informáciám potrebujete vyšší balík služieb. Jedná sa o veľmi náročne spracované návody. Tento obsah je tak dostupný len niektorým klientom.