4 Registrácia do systému (3)
V ponuke máme 5 úrovni prístupu – Balíkov služieb: OneTime Access, Balík BASIC, Balík ŠTANDARD, Balík PROFI a Balík ULTRA
O Balíkoch podpory sa dozviete na stránke: Balíky služieb a o rozsahu poskytovaných služieb v rámci jednotlivých balíkov na stránke Servisné poplatky.
- V hlavnom menu kliknete na tlačidlo LOGIN, ktorým sa otvorí prihlasovacia obrazovka.
- Keďže ešte nemáte vytvorený účet stlačíte tlačidlo REGISTROVAŤ, ktoré Vás presmeruje na Balíky služieb.
- Vyberiete si požadovaný Balík služieb a kliknete na tlačidlo OBJEDNAŤ, ktoré Vám sprístupní registračný formulár.
- Vypíšete všetky požadované údaje (sú zvýraznené *červenou hviezdičkou pred názvom políčka). Telefón uvádzajte bez medzinárodnej predvoľby (napr. 0908 777888).
- Nahráte Avatara (akýkoľvek obrázok-napríklad erb obce, logo firmy, vlastnú fotografiu s rozmermi 150x150px – pri nahrávaní je možné avatara upraviť, vložíte ho orezaním) vo formáte jpg alebo png. V konečnom dôsledku Avatara upravíme tak, aby zapadal do celkového designu stránky (okrem vlastných fotografií, tie upravovať nebudeme).
- Označením políčka príjmete Pravidlá a podmienky stránky podpory.
- Potvrdíte reCaptcha kód a po jeho akceptácii potvrdíte registráciu tlačidlom REGISTROVAŤ.
Každý zmluvný zákazník môže vykonať registráciu, alebo mu ju zriadime my. Získa tak prístup k návodom, postupom a manuálom pre správu webovej stránky, ktorú sme vytvorili. Registrovať sa môžu aj návštevníci stránky, s ktorými zmluvný vzťah nemáme, ale o tom uvažujú. Ich prístup však bude obmedzený – platený a schválenie účtu je individuálne a nenárokovateľné !
5 Technická podpora (2)
Šablóna je zápis zdrojového kódu v jazyku HTML, ktorú nakopírujete v textovom zobrazení editora a následne sa Vám zobrazí v prehliadači pripravené prostredie pre úpravy obsahu. Pomáha ušetriť čas i kreatívne myslenie podporené technickými znalosťami na úpravu stránky. Doplníte len premenné a obsah je hotový. K šablónam sa dostanete pri zakúpení Balíka ULTRA. Prístup k šablónam sa Vám aktivuje v bočnom menu v časti Technická podpora.
Problém je v rozsahu oprávnení podľa zakúpeného balíka služieb. K niektorým informáciám potrebujete vyšší balík služieb. Jedná sa o veľmi náročne spracované návody. Tento obsah je tak dostupný len niektorým klientom.