4 Registrácia do systému (5)

Povinné: užívateľské meno, e-mail, heslo, webová stránka (prístup je viazaný na existujúcu webstránku), meno a priezvisko osoby s oprávneným prístupom (pokiaľ bude do systému vstupovať viac osôb rovnakého klienta, každá musí mať vlastnú registráciu)
Nepovinné: štát užívateľa, avatar, telefón (najlepšie mobilný) z dôvodu zasielania PUSH správ pri technických problémoch, neoprávnenom vstupe, končiacom predplatnom a podobne, biografické informácie, obec a PSČ

K schvaľovaniu dochádza štandardne v pracovnej dobe, a pokiaľ nie je pochybností o zákazníkovi tak počas rovnakého dňa ako bola registrácia vytvorená. Následne je klientovi priradená vlastná stránka, ktorá obsahuje vzájomné zaúčtovanie (platné zmluvy, faktúry a podobne) za dobu vzťahu a informačné údaje ohľadom správy, čo trvá asi 24 hodín. Najkratšia doba je teda 30 minút po verifikácii e-mailu!

  1. V hlavnom menu kliknete na tlačidlo LOGIN, ktorým sa otvorí prihlasovacia obrazovka.
  2. Keďže ešte nemáte vytvorený účet stlačíte tlačidlo REGISTROVAŤ, ktoré Vás presmeruje na Balíky služieb.
  3. Vyberiete si požadovaný Balík služieb a kliknete na tlačidlo OBJEDNAŤ, ktoré Vám sprístupní registračný formulár.
  4. Vypíšete všetky požadované údaje (sú zvýraznené *červenou hviezdičkou pred názvom políčka). Telefón uvádzajte bez medzinárodnej predvoľby (napr. 0908 777888).
  5. Nahráte Avatara (akýkoľvek obrázok-napríklad erb obce, logo firmy, vlastnú fotografiu s rozmermi 150x150px – pri nahrávaní je možné avatara upraviť, vložíte ho orezaním) vo formáte jpg alebo png. V konečnom dôsledku Avatara upravíme tak, aby zapadal do celkového designu stránky (okrem vlastných fotografií, tie upravovať nebudeme).
  6. Označením políčka príjmete Pravidlá a podmienky stránky podpory.
  7. Potvrdíte reCaptcha kód a po jeho akceptácii potvrdíte registráciu tlačidlom REGISTROVAŤ.
Značky: podpora, registracia

Každý zmluvný zákazník môže vykonať registráciu, alebo mu ju zriadime my. Získa tak prístup k návodom, postupom a manuálom pre správu webovej stránky, ktorú sme vytvorili. Registrovať sa môžu aj návštevníci stránky, s ktorými zmluvný vzťah nemáme, ale o tom uvažujú. Ich prístup však bude obmedzený – platený a schválenie účtu je individuálne a nenárokovateľné !

Značky: podpora, registracia

Áno, po prihlásení sa do účtu v časti Profil môžete okrem užívateľského mena zmeniť všetky pôvodne zadané údaje. Zmena e-mailu má však za následok, že Váš účet nebude overený (verifikovaný) a môže dôjsť k jeho obmedzeniu.