Ako rýchlo robíte zmeny?
Záleží na vybranom balíku služieb. Táto doba znamená čas od potvrdenia prijatia požiadavky zaslanej zákazníkom do: 72 hodín – balík Basic 48 hodín – balík Štandard 24 hodín – balík…
Záleží na vybranom balíku služieb. Táto doba znamená čas od potvrdenia prijatia požiadavky zaslanej zákazníkom do: 72 hodín – balík Basic 48 hodín – balík Štandard 24 hodín – balík…
Balík podpory zahŕňa prístup k návodom, článkom a radám na našej stránke po registrácii a prihlásení. Podľa zakúpeného balíka služieb má náš zákazník sprístupnené návody na spravovanie a úpravy systému…
Podpora zákazníka, pokiaľ si spravuje obsah webu vo vlastnej réžii, je upravená tzv. dopytom na administračný zásah vyžiadaný e-mailom. Toto ale nepovažujeme za priateľa na telefón/e-mail. Naši zákazníci však potrebujú…
Je potrebné upraviť nastavenia modulu, alebo systému. V prípade našich zákazníkov záleží za zakúpenom balíku služieb. Úpravy modulov poskytujeme ako službu: rozšírenú – ručná aktualizácia s kontrolou funkčnosti a následné…
Podľa vybraného providera sa odvíja potreba tejto aktivity. Niektorí poskytovatelia majú v rámci webhostingu aj možnosť zálohy systému (jedná sa o zálohu FTP, databáz a e-mailov). U iných poskytovateľov je…
Sú len dva spôsoby: automatický a riadený. Automatický je zabezpečený nastavením systému tak, aby došlo k aktualizácii vždy, keď autorský tím vývojárov ponúka novú verziu svojho produktu (wordpress, grafická šablóna,…