Rozsah oprávnení
Často sa stretávame s otázkou: "Prečo nemôžem nájsť.... nejakú časť podpory?" Už tu bolo na rôznych miestach spomenuté, že rozsah podpory je závislý od zakúpeného balíka služieb. Nielen čo sa…
Často sa stretávame s otázkou: "Prečo nemôžem nájsť.... nejakú časť podpory?" Už tu bolo na rôznych miestach spomenuté, že rozsah podpory je závislý od zakúpeného balíka služieb. Nielen čo sa…
Užívateľské rozhranie na kartách: INFO – informácie o systéme, fakturácii, administrácii, a zmluvách PROFIL – editovateľné osobné údaje zadané pri registrácii BALÍKY – prehľad balíkov služieb s údajom o aktívnom…
Nie, už sme túto aktivitu ukončili. V rámci podpory zmluvných zákazníkov však zabezpečujeme komplexnú on-line softvérovú podporu po sieti.
K základným pravidlám hry. My pripravíme, sfunkčníme a zverejníme, Vy zaplatíte. My budeme podporovať, udržiavať aktualizovať, Vy poskytnete súčinnosť a načas budete uhrádzať opakované ročné (alebo aj iné dohodnuté) platby…
Môžeme, no musia byť splnené určité podmienky. Musí byť robená v systéme, ktorý spravujeme a ovládame (WordPress, Typo3, OpenCart, PestaShop, Magento, Joomla čiastočne aj Drupal), nie v komerčnom programe. Musíme…