Môžeme sa stretnúť aj osobne?
Pokiaľ máte záujem prediskutovať obchodný vzťah, nebránime sa tomu. Najlepšie obchodné dohody sa rodia na osobných stretnutiach. Za posledné roky sme si však kvôli rôznym obmedzeniam zvykli na on-line komunikáciu,…
Pokiaľ máte záujem prediskutovať obchodný vzťah, nebránime sa tomu. Najlepšie obchodné dohody sa rodia na osobných stretnutiach. Za posledné roky sme si však kvôli rôznym obmedzeniam zvykli na on-line komunikáciu,…
Záleží na vybranom balíku služieb. Táto doba znamená čas od potvrdenia prijatia požiadavky zaslanej zákazníkom do: 72 hodín – balík Basic 48 hodín – balík Štandard 24 hodín – balík…
Balík podpory zahŕňa prístup k návodom, článkom a radám na našej stránke po registrácii a prihlásení. Podľa zakúpeného balíka služieb má náš zákazník sprístupnené návody na spravovanie a úpravy systému…
Podpora zákazníka, pokiaľ si spravuje obsah webu vo vlastnej réžii, je upravená tzv. dopytom na administračný zásah vyžiadaný e-mailom. Toto ale nepovažujeme za priateľa na telefón/e-mail. Naši zákazníci však potrebujú…
Je potrebné upraviť nastavenia modulu, alebo systému. V prípade našich zákazníkov záleží za zakúpenom balíku služieb. Úpravy modulov poskytujeme ako službu: rozšírenú – ručná aktualizácia s kontrolou funkčnosti a následné…
Podľa vybraného providera sa odvíja potreba tejto aktivity. Niektorí poskytovatelia majú v rámci webhostingu aj možnosť zálohy systému (jedná sa o zálohu FTP, databáz a e-mailov). U iných poskytovateľov je…